خدمات دندانپزشکی گروهی ( ویژه سازمان ها و شرکت ها)
امروزه با توجه به مشکلات اقتصادی که شامل هزینه های جاری روزانه و هزینه های درمانی و… میباشد یکی از این هزینه های درمانی مربوط به هزینه های بالای دندانپزشکی است که متاسفانه این امر موجب شده است که افراد تا زمانی که مبتلا به درد دندان نشده اند به مراکز دندانپزشکی مراجعه نکنند . و همین امر موجب دغدغه آحاد مردم کشور عزیزمان شده است ما در این شرکت طرح های بیمه ای را طراحی کرده و آن را در اختیار شما مردم عزیز قرارداده ایم تا بتوانیم مقدار کمی از این دغدغه را کاهش داده و در سلامتی دهان ودندان شما عزیزان گامی برادشته باشیم.
بیمه های دندانپزشکی یکی از راه حل های جبران هزینه های بسیار گران و سرسام دندانپزشکی در سطح کشور و حتی در جهان است.
ما با پرداخت مبلغی به عنوان حق بیمه دندانپزشکی به شرکتهای بیمه گر موجود در صنعت بیمه می توانیم بخشی از هزینه های درمانی را جبران کنیم.
لذا در همین راستا شرکت بنیان سلامت پاسارگاد طرحی را با نام بیمه دندانپزشکی گروهی راه اندازی نموده تا شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی بتوانند پرسنل و خانواده خود را تحت پوشش این بیمه نامه قرار داده تا از خدمات دندانپزشکی در 500 مرکز دندانپزشکی در سطح کشور بتوانند برخوردار گردند.

1-بیمه نامـه به صورت گـروهی با حـداقل تعـداد 150نفر و بصورت 70 درصد تعداد هر گروه طبق لیست تامین اجتماعی قابل صدور می باشد.
2- بیمه گر این بیمه نامه شرکت سهامی بیمه میهن میباشد.
3-نرخ های حق بیمه برای گروه های زیر ۱۰۰۰ نفر محاسبه و اعلام گردیده و در صورت افزایش نفرات از ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ نفر به حق بیمه اعلامی ۵ درصد تخفیف و از ۵۰۰۰ نفر به بالا 10 درصد تخفیف در نظر گرفته خواهد شد.
4- تعرفه خدمات قابل اجرا تعرفه مصوب سندیکای بیمه گران در هر سال می باشد.
5-در صورت پرداخت حق بیمه بصورت نقدی 10%در کل حق بیمه تخفیف در نظر گرفته خواهد شد.
6- به کلیه بیمه شدگان جهت مراجعه به مراکز و اخذ خدمات یک فقره دفترچه خدمات دندانپزشکی و معرفی نامه صادرو تحویل خواهد شد.
7-سهم پرداختی های بیمار در جدول ۱۰و ۲۰درصد فقط جهت گروه های بالای ۱۰۰۰ نفر ارائه می گردد.
8-کلیه بیمه شدگان می بایست جهت دریافت خدمات چه درمراکز آزاد و چه درمراکز طرف قرارداد بیمه گر با شماره تلفن مرکز پاسخگوی ۲۴ ساعته 43316-021 تماس گرفته و پس از مشاوره تلفنی و دریافت معرفی نامه نزد پزشک معتمد بیمه گر جهت انجام معاینه و طرح درمان اولیه اعزام شده تا متعاقبا جهت درمان به مرکز مورد نظر خود هدایت شوند.
9-هریک از بیمه شدگان از خدمات مدیر پشتیبان 24 ساعته جهت تعیین وقت و رسیدگی به مشکلات و نیازهای درمانی برخوردار خواهند بود.